והיום במיוחד לרגל סוכות - פוסט שלא קשור בכלל לסוכות.
פרסומת שראיתי אתמול, הזכירה לי שלפעמים יכול להיות מעניין לחוות את החיים מנקודת מבט של חפץ דומם, או בעל חיים, או צמח (למישהו בא לשחק "ארץ-עיר"?).
תמיד מעניין לדעת מה הם היו אומרים על ההתנהגות האנושית.
יש המון פרסומות שהגיבורים המרכזיים בהן , הן לא דמויות אנושיות. זה ברוב המקרים מפתיע, כי נתקלים
במשהו שהוא לא קיים במציאות. במעשים הזויים של בני אדם כבר נתקלנו די הרבה, ואז קשה הרבה יותר להפתיע אותנו.
אז הפעם בפוסט, על כוכבי פרסומות שהם פשוט לא בני אדם.
הגיע הזמן שיהיה פה גם משהו מהארץ. החדש של באומן-בר-ריבנאי לסופר-פארם :
סמנכ"ל קריאייטיב: יורם לוי | מנהל קריאייטיב: נדב פרסמן | ארט: איה בכור | קופירייטר: שושו | זחל: ערן ניר | סמנכ"ל לקוחות: עידית צוקרמן | סופרוויזרית: רותי ישראל | תקציבאיות: שני שאול, יעל זולצבכר | סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי | מפיקה: גלי שטרקמן, אודליה נחמיאס | סמנכ"ל אסטרטגיה : דניאל וייסמן | סופרוייזר פלנינג: שני גולדברג | פלנרית: רוני וייספלנר | חברת הפקה: שושי ואודי | בימאית: קרן חוכמה | זניט מדיה: יעל עטר, ורד מבורך | מנע, דואניס וסטודיו
והארוכה :
ובמעבר חד מבובות פרווה, למלחיה.
"קנור", המותג הגדול ביותר של "יוניליבר", יצא בשנה שעברה עם Sidekicks, תוספות מהירות הכנה לארוחת הערב,
עם 25% פחות סודיום. סך הכל מעט פחות מלח, לא משהו מיוחד. ברוב המקרים המוצרים האלו מלאים בכמויות
גדולות מאוד של מלח בכל מקרה, אבל עדיין היה צורך להשתמש בנתון הזה של "מופחת מלח" כ USP.
לשם כך הומצא "סולטי", המלחייה שכבר אין בה צורך יותר.בהתאם לשורה : "ב Sidekicks יש עכשיו פחות מלח. לא כולם מרוצים מזה" יצאו הסרטונים הבאים. יופי של אנימציה. הומוריסטי ומעורר חמלה בו זמנית.
ברקע, בלדה צ'יזית של מייקל בולטון, אליל הנשים בנות ה 60+ :
Advertising Agency: DDB, Toronto, Canada
Creative Director: Andrew Simon
Art Director: Paul Wallace, Shelley Lewis
Copywriter: David Ross
Agency Producer:Andrew Schulze
Director: David Hicks
Production Company: Sons and Daughters, Toronto
Executive Producer: Dan Ford
Line Producer: Rob Allan
Director of Photography: Adam Marsden
Editor: Brian Williams, Panic and Bob, Toronto
Visual Effects: AXYZ, Toronto
Producer: Irene Payne
On Set SFX supervisor: Dave Giles
Lead Animator/Shading/Lighting: Dennis Turner
Shading/Lighting: Mario Marengo
Tracking/Shading/Lighting: Jerry Corda-Stanley
Inferno Artists: Andres Kirejew, Terry Power
Colourist: Bill Ferwerda, Notch, Toronto
Music: "How am I Supposed to Live Without You", Michael Bolton
Music House: RMW, Toronto
דמעות של מלחיות
סולטי מתחזה לפלפליה
במסעדה
מחפש אהבה חדשה
במקביל לספוטים בטלויזיה ופרינטים, מי שקנה שלושה מוצרים של Sidekicks, קיבל חינם סט של
מלחייה ופלפלייה.מי שלא, יכול היה להזמין את הסט תמורת 15$. המלאי אזל במהרה :
אחרי חצי שנה של המתנה
כשאנשים מוכנים לשלם כסף על מנת להכניס את הפרנזטור של המותג שלך הביתה, כנראה שעשית משהו מוצלח.
עוד חפץ דומם - הפעם מנורה. אחת הפרסומות הטובות של העשור. כל מרצה בקורס קופירייטינג משלב אותה במצגת
שלו, וחושב שהוא הראשון, אז יוצא שעד סוף הקורס רואים אותה 15-16 פעם. לי עדיין לא נמאס. אני מניח שכולם ראו אותה, אבל היא חייבת מקום של כבוד בבלוג.
במסגרת קמפיין UNBORING של "איקאה", הבימאי ספייק ג'ונז מעניק חיים למנורה ישנה תוך שימוש מעולה בזויות צילום, ומוזיקת רקע מתאימה לצורך ההאנשה שלה.
זו פרסומת הטלויזיה הראשונה שעשו "קריספין-פורטר-בוגוסקי" ל"איקאה". גרנד פרי בפסטיבל קאן,
וגם גרנד קליאו. שנת 2002 :
במקביל, רצה פרסומת שנייה בסדרה עם אותה האסטרטגיה של "הגיע הזמן להיפטר מהחפצים הלא מוצלחים בבית",
אבל זכתה להצלחה פחותה.
שלום לך פרה מכוערת
קמפיין אחר של "איקאה" בכיכוב כלב. עם רהיטים חדשים, הוא כבר לא בטוח שהוא בבית הנכון :
Geico, חברה אמריקאית לביטוח רכב, מוכרת בעיקר הסלוגן הארוך אך היעיל :
"גייקו, 15 דקות יכולות לחסוך לך 15 אחוז או יותר בביטוח הרכב".
החברה מוכרת גם בזכות הפרזנטורים, ה Gecko, ואיש המערות, בסדרה של פרסומות הומוריסטיות. בהתאם לנושא היום, שני ספוטים עם כוכבים לא אנושיים, כשהפתיחה מהווה סוג של שאלה רטורית הזויה :
החזירון
והשנייה, במשחק מילים שמקביל ל"גנן גידל דגן בגן" :
המרמיטה
לבאד לייט מגיע פוסט נפרד עם הפרסומות שלהן, אבל בכל זאת משהו בנושא שלנו. לפעמים לא כדאי להבין את שפת החיות.
כלב נקניק
נכון שאמרתי שהנושא הוא לא בני אדם, אבל כאן הוא לא משחק בן אדם, אז זה תופס. אחת הפרסומות האהובות עליי.
מר ר.
וקמפיין אחרון להיום. היו חפצים דוממים, היו חיות. עכשיו גם צומח.
כשמדברים על איכות סביבה, נקעה נפשו של הצופה מהפרינטים הלעוסים לעייפה. כשמישהו בא עם משהו רענן, כיף לראות.
הלקוח SEO , בקמפיין "העץ המדבר" שמפותח על ידי Happiness Brussels, מאפשרים לטבע לדבר עם בני האדם באמצעות כלים של מדיה חברתית. חיברו חיישני אבק, איכות אוויר, טמפרטורה, מצלמות, מיקרופונים, וכדומה, לעץ בן 100 שנה
שממוקם בפאתי בריסל.על פי הנתונים שהעץ מקבל מעת לעת, הוא מפרסם סטטוסים חיובים (פוטוסינתזה זה כיף), או שליליים (נושם פיח מכוניות) בפייסבוק, ציוצים בטוויטר,
תמונות בפליקר, וקולות מסביבו בסאונדקלאוד. הכל כדי להמחיש איך מרגיש עץ בסביבה עירונית מזוהמת.
הוא מפרסם סרטוני יוטיוב, כמו זה לדוגמא :
הסרטון שמסביר בקצרה על הקמפיין המעולה הזה :
אם הגעתם עד לפה - שאפו. נתחשב בכם. הפוסט הבא יהיה קצר יותר.
שלכם,
לירון
פרסומת שראיתי אתמול, הזכירה לי שלפעמים יכול להיות מעניין לחוות את החיים מנקודת מבט של חפץ דומם, או בעל חיים, או צמח (למישהו בא לשחק "ארץ-עיר"?).
תמיד מעניין לדעת מה הם היו אומרים על ההתנהגות האנושית.
יש המון פרסומות שהגיבורים המרכזיים בהן , הן לא דמויות אנושיות. זה ברוב המקרים מפתיע, כי נתקלים
במשהו שהוא לא קיים במציאות. במעשים הזויים של בני אדם כבר נתקלנו די הרבה, ואז קשה הרבה יותר להפתיע אותנו.
אז הפעם בפוסט, על כוכבי פרסומות שהם פשוט לא בני אדם.
הגיע הזמן שיהיה פה גם משהו מהארץ. החדש של באומן-בר-ריבנאי לסופר-פארם :
סמנכ"ל קריאייטיב: יורם לוי | מנהל קריאייטיב: נדב פרסמן | ארט: איה בכור | קופירייטר: שושו | זחל: ערן ניר | סמנכ"ל לקוחות: עידית צוקרמן | סופרוויזרית: רותי ישראל | תקציבאיות: שני שאול, יעל זולצבכר | סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי | מפיקה: גלי שטרקמן, אודליה נחמיאס | סמנכ"ל אסטרטגיה : דניאל וייסמן | סופרוייזר פלנינג: שני גולדברג | פלנרית: רוני וייספלנר | חברת הפקה: שושי ואודי | בימאית: קרן חוכמה | זניט מדיה: יעל עטר, ורד מבורך | מנע, דואניס וסטודיו
הגרסה הקצרה :
והארוכה :
ובמעבר חד מבובות פרווה, למלחיה.
"קנור", המותג הגדול ביותר של "יוניליבר", יצא בשנה שעברה עם Sidekicks, תוספות מהירות הכנה לארוחת הערב,
עם 25% פחות סודיום. סך הכל מעט פחות מלח, לא משהו מיוחד. ברוב המקרים המוצרים האלו מלאים בכמויות
גדולות מאוד של מלח בכל מקרה, אבל עדיין היה צורך להשתמש בנתון הזה של "מופחת מלח" כ USP.
לשם כך הומצא "סולטי", המלחייה שכבר אין בה צורך יותר.בהתאם לשורה : "ב Sidekicks יש עכשיו פחות מלח. לא כולם מרוצים מזה" יצאו הסרטונים הבאים. יופי של אנימציה. הומוריסטי ומעורר חמלה בו זמנית.
ברקע, בלדה צ'יזית של מייקל בולטון, אליל הנשים בנות ה 60+ :
Advertising Agency: DDB, Toronto, Canada
Creative Director: Andrew Simon
Art Director: Paul Wallace, Shelley Lewis
Copywriter: David Ross
Agency Producer:Andrew Schulze
Director: David Hicks
Production Company: Sons and Daughters, Toronto
Executive Producer: Dan Ford
Line Producer: Rob Allan
Director of Photography: Adam Marsden
Editor: Brian Williams, Panic and Bob, Toronto
Visual Effects: AXYZ, Toronto
Producer: Irene Payne
On Set SFX supervisor: Dave Giles
Lead Animator/Shading/Lighting: Dennis Turner
Shading/Lighting: Mario Marengo
Tracking/Shading/Lighting: Jerry Corda-Stanley
Inferno Artists: Andres Kirejew, Terry Power
Colourist: Bill Ferwerda, Notch, Toronto
Music: "How am I Supposed to Live Without You", Michael Bolton
Music House: RMW, Toronto
דמעות של מלחיות
סולטי מתחזה לפלפליה
במסעדה
מחפש אהבה חדשה
במקביל לספוטים בטלויזיה ופרינטים, מי שקנה שלושה מוצרים של Sidekicks, קיבל חינם סט של
מלחייה ופלפלייה.מי שלא, יכול היה להזמין את הסט תמורת 15$. המלאי אזל במהרה :
אחרי חצי שנה של המתנה
כשאנשים מוכנים לשלם כסף על מנת להכניס את הפרנזטור של המותג שלך הביתה, כנראה שעשית משהו מוצלח.
עוד חפץ דומם - הפעם מנורה. אחת הפרסומות הטובות של העשור. כל מרצה בקורס קופירייטינג משלב אותה במצגת
שלו, וחושב שהוא הראשון, אז יוצא שעד סוף הקורס רואים אותה 15-16 פעם. לי עדיין לא נמאס. אני מניח שכולם ראו אותה, אבל היא חייבת מקום של כבוד בבלוג.
במסגרת קמפיין UNBORING של "איקאה", הבימאי ספייק ג'ונז מעניק חיים למנורה ישנה תוך שימוש מעולה בזויות צילום, ומוזיקת רקע מתאימה לצורך ההאנשה שלה.
זו פרסומת הטלויזיה הראשונה שעשו "קריספין-פורטר-בוגוסקי" ל"איקאה". גרנד פרי בפסטיבל קאן,
וגם גרנד קליאו. שנת 2002 :
במקביל, רצה פרסומת שנייה בסדרה עם אותה האסטרטגיה של "הגיע הזמן להיפטר מהחפצים הלא מוצלחים בבית",
אבל זכתה להצלחה פחותה.
שלום לך פרה מכוערת
קמפיין אחר של "איקאה" בכיכוב כלב. עם רהיטים חדשים, הוא כבר לא בטוח שהוא בבית הנכון :
Geico, חברה אמריקאית לביטוח רכב, מוכרת בעיקר הסלוגן הארוך אך היעיל :
"גייקו, 15 דקות יכולות לחסוך לך 15 אחוז או יותר בביטוח הרכב".
החברה מוכרת גם בזכות הפרזנטורים, ה Gecko, ואיש המערות, בסדרה של פרסומות הומוריסטיות. בהתאם לנושא היום, שני ספוטים עם כוכבים לא אנושיים, כשהפתיחה מהווה סוג של שאלה רטורית הזויה :
החזירון
והשנייה, במשחק מילים שמקביל ל"גנן גידל דגן בגן" :
המרמיטה
לבאד לייט מגיע פוסט נפרד עם הפרסומות שלהן, אבל בכל זאת משהו בנושא שלנו. לפעמים לא כדאי להבין את שפת החיות.
כלב נקניק
נכון שאמרתי שהנושא הוא לא בני אדם, אבל כאן הוא לא משחק בן אדם, אז זה תופס. אחת הפרסומות האהובות עליי.
מר ר.
וקמפיין אחרון להיום. היו חפצים דוממים, היו חיות. עכשיו גם צומח.
כשמדברים על איכות סביבה, נקעה נפשו של הצופה מהפרינטים הלעוסים לעייפה. כשמישהו בא עם משהו רענן, כיף לראות.
הלקוח SEO , בקמפיין "העץ המדבר" שמפותח על ידי Happiness Brussels, מאפשרים לטבע לדבר עם בני האדם באמצעות כלים של מדיה חברתית. חיברו חיישני אבק, איכות אוויר, טמפרטורה, מצלמות, מיקרופונים, וכדומה, לעץ בן 100 שנה
שממוקם בפאתי בריסל.על פי הנתונים שהעץ מקבל מעת לעת, הוא מפרסם סטטוסים חיובים (פוטוסינתזה זה כיף), או שליליים (נושם פיח מכוניות) בפייסבוק, ציוצים בטוויטר,
תמונות בפליקר, וקולות מסביבו בסאונדקלאוד. הכל כדי להמחיש איך מרגיש עץ בסביבה עירונית מזוהמת.
הוא מפרסם סרטוני יוטיוב, כמו זה לדוגמא :
הסרטון שמסביר בקצרה על הקמפיין המעולה הזה :
אם הגעתם עד לפה - שאפו. נתחשב בכם. הפוסט הבא יהיה קצר יותר.
שלכם,
לירון
גדול הקטע עם המלחיות
השבמחקהשוד והמגן צוואר
כל הכבוד לירון
בוםםםםם
כרגיל פוסט מעולה,
השבמחקאין על הקמפיין של סולטי
תודה אנונימי וטל הקורא הנאמן :-)
השבמחקחג שמח לכם
גדול גדול גדול! נהניתי כרגיל ושוב הפטמות שלי הזדקרו מרוב התרגשות :)
השבמחקפתי
אחלה פוסטים, אני קורא אותם באופן קבוע, אני לא מצליח לעשות מנוי אבל בכל מקרה.
השבמחקתמשיך, אני נהנה!