body{ font-family: "Alef Hebrew", “Helvetica Neue”, Helvetica, Arial, sans-serif; } href='http://fonts.googleapis.com/css?family=Alef' rel='stylesheet' type='text/css'> קונספט: למחוק את הפוסט

יום חמישי, 2 בספטמבר 2010

למחוק את הפוסט

Share
זוכרים את העוף הזה ?


באחד מהקמפיינים הויראליים המצליחים ביותר, "The subservient chicken" ("העוף הכנוע"),
פרסם את סנדוויץ' העוף החדש של רשת "ברגר קינג".
סוכנות "קריספין-פורטר-בוגוסקי" (נסו לרשום בתיבת הטקסט crispin) ,
העבירו את המסר "chicken the way you like it",
על ידי שילוב של פרסומות טלויזיה ואתר אינטרנט שבו אפשר היה להעביר הוראות לאדם המחופש, החל מעמידת ראש, חיטוט באף, וכלה בריקוד סלסה.

אתר האינטרנט עדיין חי ובועט. כניסה כאן.

כמה שנים אחרי, מותג "טיפקס" , במהלך חדש על ידי סוכנות Buzzman מצרפת - מנסה להעביר את המסר המוכר - "טיפקס מוחק טעויות".

זה מתחיל בסרטון ויראלי :







כפי שאפשר לראות, המסר של תיקון הטקסט, מועבר על ידי שכתוב הסיפור. לא משהו שלא ראינו בעבר, אבל עדיין מבוצע בצורה יפה.


 מהלכים של "השתלטות" על אתר יוטיוב ראינו כבר הרבה פעמים, אחד המוצלחים לאחרונה הוא ה"ראיון" של סילבסטר סטאלון, שאפשר לראות פה. הקמפיין של טיפקס משלב כמה דברים, כך שהוא לא חדשני, אבל עדיין מעניין לראות איך בעידן המחשבים, מוצר מיושן כמו טיפקס
 שמתמודד מול אופציות מוצלחות הרבה יותר (כמו מקש ה Backspace),
משתמש באמצעים טכנולוגיים לטובתו.

נ.ב.

אני יודע שהאופציה הראשונה שתנסו היא "fucks" , אבל נסו לכתוב גם "tipp-ex".

3 תגובות: